5 oktober

Vi skrev tentan och vi överlevde.
Firade med Lollo och Carro på Espresso House på dagen. Vid 17 drog vi på kårpuben Origo och drack öl, innan vi försökte komma in på E-puben vilket var lönlöst. Så mycket folk på ett och samma ställe har jag aldrig sett förr.
Tog en prommis med Alex kring Nydalasjön. Så fint och så taggade på höst (halloween).
Snodde bilden från Linnea. Tjejen till vänster, plus Linnea och Alexander har varit i Umeå i helgen för att hjälpa mig och Frej (fast mest Frej) att flytta. Jag har fått ta över hans lägga på Tviste så nu är jag fett nöjd. När de kom på fredagskvällen så for vi på Oleary's och käkade, sen blev det en misslyckad utgång på lokal.
Gjorde ett nytt försök på lördagskvällen och vi for till Alex där också Fanny och Lollo var.
Träffade Mallanbrallan på Corona.
Försök till att locka vår klasskompis att komma och förfesta med oss ↑ (snodd från Alex).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0