catching up

Har varit så extremt dålig på att hålla denna bloggen uppdaterad de senaste två månaderna. Ja, dels för att mina bilder inte gått att redigera och dels för att jag helt enkelt inte alls orkat. 
Åt iallafall en god middag, en fredag för ett par veckor sedan, på Angelini med dessa pinglor
Efter middagen for vi till Simon som hade inflyttningsfest, hela mkvj sjöng staten och kapitalet som har blivit våran "nationalsång".
Nån helg efter det så körde vi beer pong-turnering och dansade till Håkan.
Min babe Malin bjöd mig på middag.
Sedan var det dags för halloween. Alex styrde fest och dagen därpå var det min 20årsdag som jag spenderade i sängen med en bakfylla.
I och med att både jag och Annika fyller år inom loppet av en vecka så for jag hem helgen därpå och firade oss båda. Sov över hos Annika när jag kom på torsdagen och mös med Emma ↑ framför idol på  fredagen.
På lördagen så käkade jag och nästan hela ppp på o'learys och sedan blev det utgång där också.
När jag kom hem försökte vi ha ett hungergamesmaraton. Vi såg endast första filmen.
Tacos.
Förballe.
Sen hamna vi hos Jessica.
ännu en myskväll.
Lördagen, som precis var så var det återsittning med filmtema. Mina fina faddrar körde all in och var Frozen. Lollsen var Katniss och jag var en minion. Pink Ladies körde en egen version av Summer Lovin som jag önskade att jag filmat. Gick hem vid 22 pågrundav huvudvärd men i övrigt var det en kul kväll.
Dagen efter for jag, Carro, Sofia och Linn på afternoon tea, på gotthards. Så mysigt och annorlunda. 
 
I övrigt har jag hunnit julpynta. Den första snön har kommit och jag har haft seminarium. Skriver just nu en loggbok som ska bli klar nästa vecka. Ligger bra i fas så jag ska inte plugga alls i helgen. Eller göra nånting överhuvudtaget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0