femtonde

Jag vet att jag är så himla himla dålig på uppdatering. Men har haft fullt upp med jobb och annat skoj. Jobbade sju-dagars sen var jag ledig tre dagar. For då till svensbyliida med Annika och fikade.
Sen skyndade jag hem och fixade mig lite innan jag skulle möta upp Malin för vi tänkte prova på att käka på takterassen. Vi firade också att vi båda blir umebor till hösten. Kom nämligen in på universitet och jag är supertaggad just nu.
Sen for vi hem till mig och myste på altanen med massa gott.
Drog en selfie.
For till Umeå på lördagen och shoppade lite för mycket. På kvällen for vi till Täfteå för att träffa lite släkt.
Vi körde mot holmsund och gick ut på piren där deras vindkraftverk är. 
Igår var vi och körde bil. Hamnade i Svensbyn vid en bäck och där var det jättemysigt. Har fått lön idag så plånkan är tung och nästa vecka är det pdol, vilket jag är supertaggad till. Bara det kan bli lite varmare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0