the time you enjoy wasting is not wasted time

 
 
 
Vad är ditt förhållande till tid?
Jag hatar det. Antingen räcker den inte till eller så går den alldeles för fort. There's no inbetween. 
 
Vilken tid på dygnet gillar du bäst?
Mellan 19-24, det är den tiden jag hittar på något och jag fortfarande är någorlunda pigg.
 
 
Vilken tidsepok skulle du vilja leva i, bortsett från denna?
Det hade varit coolt att få uppleva The Beatlesepoken eftersom jag är svag för pojkband.
 
 
När går tiden som snabbast?
När jag hänger med mina vänner, oftast då jag ska upp tidigt dagen efter och måste avsluta kvällen extra tidigt.
 
 
När går tiden som långsammast?
När jag väntar på bussen.
 
 
Hur lång tid tar det för dig att sminka dig?
15+ min skulle jag tro. Beror på hur mycket och hur lång tid jag har på mig.
 
 
Vilken är det bästa veckodagen?
Fredagar, närmare bestämt kl 17.00.
 
Äter du fort eller sakta?
Relativt fort skulle jag tro.
 
 
Vad gillar du mest att lägga tid på?
Att se tv-serier. Är ju en serie-junkie så skulle inte ha något emot några extra timmar att titta på Game Of Thrones eller The Vampire Diaries.
 
 
Vad gillar du minst att lägga tid på?
Duscha. Sjukt nödvändigt men ack så tråkigt.
 
 
När brukar du lägga dig på vardagar?
Klockan slår 22 och jag ligger i sängen. Sen när jag stänger av datorn är en annan fråga.
 
 
Vad skulle du gärna haft mer tid till?
My friends. Och att resa. 
 
Vad gjorde du för tre timmar sedan?
Hade precis käkat middag och skulle hoppa in i duschen. Satt på toaletten.
 
 
Vad gör du om tre timmar?
Sover förhoppningsvis.
 
 
Var ser du dig själv om tio år?
Om tio år är jag nästan 30 år och jag hoppas att jag skaffat familj tills dess. Sjukt klyshigt men vad ska man göra. Jobbar med det jag älskar och är lite mer erfaren och berest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0