mitt 2014.

Den sjunde januari detta år skrev jag på denna blogg "Är det något löfte som jag har i år så är det att plocka fram kameran och fånga ögonblick." Detta vet jag dock inte om jag lyckades uppfylla till 100%men jag är säker på att jag fotat mer i år än vad jag gjorde 2013.
Tänkte att detta får bli tjugohundrafjortons top tre moments.
Tog körkortet. Efter världens mest nervösa dag. Den trettonde februari körde jag upp, floppade men lyckades ändå få godkänt. Hur skönt.
 
Tog studenten såklart. Bästa sista dagarna i mitt liv. Alltså vill ta om studenten om och om igen.
 
Åkte till Stockholm för andra gången detta år och fick se mina pojkar uppträda live för första gången. Platserna sög men jag hade så himla kul och alltså jag insåg just att jag vill fara på ullevi och se dem, men det är förmodligen försent. Fan.
 
2014 började som det bästa året, är så himla lycklig över ovannämnda saker. Mot slutet av sommaren och hösten dock så har allt gått väldigt trögt. Förhoppningsvis kommer det hela vända igen i början av detta år. Kanske far till bråvalla med Elin och Linnea också, så där har jag något att se fram emot och så kanske blir jag umeå-bo någon gång i september? (Vill verkligen att 2015 ska bli bra, även om två av mina bästa vänner åker iväg till två olika länder på obestämd tid. Don't cry lol.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0