men oktober och november och december är så grå

Oktober är på ingång och det är i princip bara en månad kvar tills jag fyller arton år, vilket också innebär att även en vinter är på ingång. Jag är så redo som jag kan bli nu, att fylla vuxen alltså! 
Dagen i ära har jag nästan blivit påkörd av min granne och jag har pluggat till religionsprovet som äger rum imorgon. Förresten så borde jag också påbörja min VeMe, men problemet är att jag inte vet hur jag ska börja. Tycker typ att vetenskapliga rapporter ska vara bannlysta från skolan. Jan Björklund vart är du? Hör du mitt rop på hjälp?

Kommentarer
Postat av: Jan Björklund

Jag hör ditt rop Sandra men du måste förstå att jag får en slags njutning av att se er barn lida. En njutning jag inte vill ta bort.

Svar: jävla moderat (vet att du egentligen inte är moderat(vet att du egentligen är typ mallan eller soffy))
Sandra

2013-09-30 @ 20:17:35
URL: http://folkpartiet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0