"Om jag slickar alla, får jag dom då?"

Citatet ovan kommer från min kära vän Sofia som egentligen pratade om chokladbollar klockan fem på natten och inte det du tänkte på, snuskhummer. 
Spenderade natten hos Elin med fina flickor och myste på medans vi såg snyggingen Channing Tatum i den fina filmen The Vow, trodde vi var pro på Besserwisser men det visade sig inte riktigt vara sant och det blev chokladbollsbakande mitt i natten. Personligen tror jag att Elins hus gör att man blir extra sugen på detta bakverk eftersom vi alltid lyckas komma på idén att baka chokladbollar när vi är hos henne. Imorse gjorde vi american pancakes tillsammans och sedan åkte jag in till staden för att ta en fika med Annika. Oj, vad jag har fikat den senaste veckan, fy skäms på dig Sandra. Skärpning från och med söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0