tomlinsontuesday

Tack vare den underbara hemsidan Facebook som jag hoppas att många av er har hört talas om, så vet nu hela Piteå om att det snöar. Tack så mycket, utan er hade jag fortfarande varit omedveten om detta odrägliga väder som smygit sig in över staden. 
 
Nej men skämt åsido. Haha. Tisdag. Deprimerad. Kombinationen på låset funkar inte, fattar inte mycket av matten och vi har prov imorgon, vandrade till polisstationen i snöoväder. Det enda positiva är att vi fick sluta tidigare. Yes. 
Ikväll ska jag plugga och endast plugga. Lycka till Sandra säger jag bara. 
over and out. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta det snöar i piteå?

Svar: ja det göre!
Sandra

2012-10-16 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0