Fortfarande TomlinsonTuesday!

Ville ju så gärna visa en bild på mina fina klasskamrater men icke det icke. Min mobil har fått för sig att den inte vill samarbeta med USBkabeln och datorn. Ett helvete är det att ha en Galaxy Spica... köp aldrig en sådan! Dessutom... blogg.se, dags att skaffa en app till android kanske?
Anyway, lämnade in analysen idag och det blev tillslut bättre än jag trodde. Så nu är jag i princip läxfri hela veckan förutom ett par nyheter och en simpel tyskaläxa. Super! Ska fira med vindruvor sen då pappa är hemma från affären!
I brist på andra bilder får ni en på min älskade vän Sofia som jag inte sett på sjukt länge!
Bli frisk nu sjukling, vi saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL LUUUUUUUUUUUUUUUUUUGG!!!!!!!!

2012-01-24 @ 19:15:56
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0