MalikMonday

Dagen började bra, hade historia där vi övade på våran teater som för övrigt är grym. Haha, nej men jag tycker det är roligt med sådana muntliga redovisningar istället för att bara stå rakt upp och ner och läsa från en text. Sen blev det dags för lite doping och anabola och sedan var det tyska då brandlarmet gick så vi missa ungefär halva lektionen vilket nog ingen klagade över. Sen var det bara en massa mönster, skala och symmetriska figurer innan vi äntligen fick ta bussen hem till lilla hortlax. Och nu sitter jag här och umgås med min vän Ed Sheeran, ett antal filtar och ett par värmeljus. (det är kallt i mitt rum.)
Så här fint såg det ut imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0