Eliasleden och klassens kväll

Igår bloggade jag inget eftersom mitt schema var fullspäckat. Under dagen så gick alla nior med våra klassföreståndare uppför eliasberget i ca. 25 graders hetta! Det var riktigt slitsamt! Sen gick vi ner igen (?) och då delades vi in i grupper och så gick vi till olika stationer och löste dom. Och direkt efter det så skulle vi till gympasalen och ha genrep inför examen. Men det blev inget genrep eftersom våran lärare skulle gå efter en kvart och ja.... kaos! Vi har typ ingen aning om hur det är strukturerat...
På kvällen så for våran klass till fagervik och om man ville så fick man tälta där vilket jag inte gjorde eftersom tälta inte riktigt är min grej. Vi hade riktigt kul!
Mobilbilder:
Tjejerna ägde killarna i kubb varenda gång dom körde! (typ 8 ggr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0