Cha cha!

Haha! Nu har jag börjat som min "Idol" Daniel Paris. Att säga "Chacha" ! Fråga mina vänner, dom är så irriterade på mig!

Nu uppdaterar jag äntligen här igen! haha!
Och den här veckan har gått som smort! Vi gjorde prov och vi fick tillbaka det (är ganska nöjd)
Och vi hade våran första kemilektion för i år. Det var kul! Kemi är intressant, speciellt labbarna!
Och vi fick vet att vi ska bygga en bomb och spränga en hink! haha! najs!
Jag har pratat engelska med en fransyska. Eller var hon spansk?

Ja, så mycket intressant har inte hänt i veckan... eller jo! Jag fick äntligen mina kläder jag har beställt! Kommer bild på det senare!




(lekte lite med kamrean)

All my love S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0