Måndag

Hej!
Gårdagen var jättespännande. Jag, Matilda och Sofia for till stan och vi skulle vara där som stöd åt Sofia som skulle provfilma till en film. Det hela slutade med att även jag och Matilda fick gå in, en och en i det där rummet. Jag tyckte att det var jätteläskigt och gjorde nog bort mig totalt, men det är väl bra eftersom jag inte har några som helst planer på att vara med i en film.

Idag så fortsatte filmtemat och under bilden for jag och några fler till hem till Matilda och där filmade vi lite scener till våran film som kommer bli ASBRA!! (Förhoppningsvis!!!)

Jag som hade tänkt duscha idag men när jag kommer hem så är varmvattnet borta! Gaah, men mamma säger att det är tillbaks nu. Sååååå

SEEEYA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0