Jullov

Nu är det jullov vilket är väldigt efterlängtat! Känner mig rätt sliten och jag förtjänar lite vila i ca. tre veckor! Awesome!
Morgonen började med att vi gick och såg 96:ornas julspex vilket var... dåligt. Det vär sämre än vårat och vårat sög så ja...! Fast vissa delar var faktiskt bra! Sen for vi till Backa vilket var helt onödigt, stannade där en timma sen så missade jag 12.05 bussen så jag var tvungen att vänta till 13.50 vilket var lite dåligt men en tur på stan var lite bättre! Nu chillar jag bara och lyssnar på 1D, ska nog ladda ner en film till ikväll. Tips?
Slänger in en bild som inte har ett skit med detta inlägg att göra! Men söta är dom iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0