Söndag

Precis som rubriken säger så är det söndag idag. Igen. Gud vad veckorna går fort nu för tiden, men det är bara bra för då går det snabbare till sommaren när man äntligen får slippa vissa människor!

I helgen har jag inte gjort såååå mycket. Vart en spontan stadstur under lördagen med Annika och där träffade man på Danny Saucedo. Trevligt trevligt!
Fick några dåliga bilder på honom med mobilkameran.



Förresten så har jag fått mina kläder nu som jag beställde från H&M eller ja, allt förutom ballerinaskorna.


Även denna bild är tagen med mobilkameran.
Hihi! H.Ö.G.A! blir examensskor då! JIPPIE! kommer dö får jag bara tillägga!


Kommentarer
Postat av: Hannah - Foto, mode & inspiration.

- ahh. vgd?

2011-04-10 @ 19:43:43
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0