N0llning, hemgång och tentaplugg

Började nollningen med att pynta vår lagflagga. Snyggast av alla blev den, med en fin grävling i nedre hörnet right? Vi hade Harry Potter-tema på hela nollningen, kan inte påstå att jag klagade.
Första tävlingen, horrokruxkampen (7 kamp) innebar vinst.
Segerfest på kvällen.
Har spelat ett antal matcher i beerpong.
Firade Sofie, med middag på Rex.
Selfies.
Gick på fulsittning. Temat var magi, jag var hufflepuffelev. Vi fick i uppdrag att köra ett spex på scenen, det blev inte riktigt som vi hade tänkt men vi var glada ändå.
Quidditch, eller vinbrännboll som dem kallade det.
Redo för finsittning, efter en alltför galen cykeltur från Haga till Ålidhem.
finsittning ♥
For hem till Piteå förra helgen också. Vi åt tacos, utgång på Olles och skrattade.
 
Har bott i Umeå i ganska exakt en månad nu och jag trivs så himla bra. Imorgon har jag min första tenta, har pluggat som en tok så hoppas hoppas. Efter det blir det nog en eftertenta-öl någonstans. I helgen kommer hela Pite-crewet hit, inklusive mamma och pappa, för att hjälpa mig att flytta. Ser fram emot ett eget kök woop.
 
(OBS HAR SNOTT NÅGRA BILDER, HOPPAS DET ÄR OK FÖR ER)

Kommentarer
Postat av: lollo

<3

2016-05-18 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0