sjuttonde

For till norrfjärden i fredags och bakade en kladdkaka med Emma. Resultatet blev förövrigt hur bra som helst, men hur mycket som helst blev över.
På söndagen cyklade jag till matsalen och röstade till valet. Kvällen spenderades med Elin i badhusparken där vi förberedde oss för det ultimata resultatet. Sedan for jag hem och valvakade lite samtidigt som jag blev hur besviken som helst. What's up med 13% av svenska folket liksom? 
Dagen efter spenderade jag den mesta tiden åt att lyssna på denna låt. För det är precis hur jag känner just nu.
Sofia fick bli mitt sällskap idag då vi gick runt i butikerna inne i centrum och tog en paus på röda lyktan. 
Lite halvtjaskiga mobilbilder som vanligt, men 'fuck the system' som jag brukar säga, alla kan ju inte ha lika fina bloggar som min älskade vän Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0