idag har jag ritat p-piller och kondomer

Började dagen med en lätt sovmorgon till tio i åtta. Sedan jobbade jag och de andra gurlsen med gymnasiearbetet, därav kondomen på bilden. Vi pysslar lite grann till vår film och antingen kommer det bli så jävla episkt eller helt fucking förskräckligt. Vi får hoppas på det första alternativet.
Annars så har jag skrivit klart en uppsats, pluggat lite körkort, BORDE börja plugga på ett prov men det är inte så enkelt när man har grejerna i skåpet. Ska se lite Hannibal istället hehehe. Bye!

Kommentarer
Postat av: you know who

fina boobs jag har!

Svar: underbara! de förtjänar att visas in public!
Sandra

2014-01-21 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0