listor

10 saker jag tycker om
solsken.
kyckling.
mina vänner och familj.
tvserier.
musik.
feminism.
mitt rum.
mobilen.
tumblr.
lovdagar.
 
9 saker jag tycker mindre om
palt.
regn.
skola.
patriarkatet.
flygplanslandning.
uggs.
överklassmänniskor.
långsinthet.
inkompetenta lärare.
 
8 bloggar jag läser
 
7 saker jag vill göra i framtiden
bo i england.
skaffa familj.
resa.
påverka.
besöka the wizarding world of harry potter.
gå ner i vikt.
hitta mitt drömjobb.
 
6 saker jag är rädd för
fiskmåsar.
ansvar.
våldtäktsmän.
sprickor i universum.
rasism.
google earth (haha).
 
5 böcker jag tycker om
hungerspelstriologin - suzanne collins
harrypotter-böckerna - j.k rowling.
torka aldrig tårar utan handskar (alla delar) - jonas gardell.
the perks of being a wallflower - stephen chbosky.
thirteen reasons why - jay asher.
 
4 ord som beskriver mig
blyg.
kontrollfreak.
pålitlig.
hängiven.
 
3 saker jag ser fram emot
alanya.
studenten.
one direction, sthlm.
 
2 bra låtar
demons - imagine dragons.
a little party never killed nobody - fergie.
 
1 förebild
tyler oakley.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte gå ner i vikt!!!! Skärpning.

2014-04-21 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0