9h40min

Nio timmar och 40 minuter återstår av 2013. Detta har verkligen varit jättebra men den har inte bestått av någonting jättespeciellt. Därför ser jag fram emot 2014 då det första halvåret kommer bestå av resor, konserter och studenfester. Jag är så redo som man kan bli inför ett nytt år. Det kommer bli året då jag försöker ta vara på alla de där 365 dagarna, även om jag är medveten om att de där dagarna då man bara vill ligga kvar i sängen och se igenom alla säsonger av någon tv-serie, förmodligen, graranterat kommer finnas. Men sådana stunder kan vara bra också.
Ikväll skålar vi in det nya året i bergsviken tillsammans med mina bästaste, bästa vänner. Vi ses nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0