Helgalen helg

Denna helg har varit rätt kul! I fredags så smsade Sofia och hörde om jag ville se film med henne och Matilda. Jag for till Slammermora och väl där så ringde vi till Jossan som ville att vi skulle komma till Markus båt. Så vi moppade ända från Pitsund till Renöhamn. Typ... 2 mil! Kul! Kallt! Där var vi iallafall med Jossan, Markus, Filip och Micke. He var riktigt kul! Dom är lite galna dom!
På lördagen bjöd Sofia oss tjejer till henne på lite födelsedagsfirande. Det var också rikitgt kul och vi såg 127 timmar. En psykisk film som var riktigt bra men lite äcklig. Det värsta var att den var en sann historia. Rekommenderar den starkt! Vi skvallrade lite, körde charader, psykologen, Jag har aldrig osv. Hade med mig kameran men inga bilder togs så detta blir ett bildlöst inlägg...
Eller??
Nu ska jag hem till Hortlax och göra lite ärenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0