The Hungergames

hej!
tänkte sätta ihop ett litet Dreamcast till The Hungergames.

Katniss Everdeen:
Egentligen så tycker jag att någon okänd ska spela Katniss. Ingen som jag känner till passar sådär perfekt, men jag har ändå hittat en som skulle kunna spela Katniss.

Michelle Trachtenberg - spelar Maggie i 17 Again och Georgina Sparks i några avsnitt av Gossip Girl.

Peeta Mellark:

Alex Pettyfer
eller:

Lucas Till som bland annat är med i Hannah Montana The movie.

Gale Hawthorne
:

Alex Meraz som spelar Paul i New Moon och Eclipse.

Haymitch:

Hugh Laurie
eller:

Gerard Butler

Primrose Everdeen:


Abigail Breslin, hon är så otroligt söt!

Cato och Clove:

William Mosley och Ellen Page

Sen har jag även några andra sådespelare men dom kommer inte in i bilden förren Catching Fire och Mockingjay:

Finnick Odair:

Jesse Spencer

Johanna Mason:

Lauren Cohan
eller:

Michaela McManus

President Coin:

Olivia Wilde

Så, det var alla som jag har kommit på. Är väldigt nöjd!

Seeya! ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin Lördag! Gillar du hårprodukter så missa inte Tävlingen som nu är igång. Annars, ha en härlig kväll! KRAM

2011-01-29 @ 19:29:55
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att Michelle Trachtenberg hade en större roll i Buffy the vampire slayer än i något du nämde

2011-04-22 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0