hemma

Hej!
nu har jag kommit hem, eller ja... för ett tag sen.
Vi mötteupp Jossan där och så gick vi omkring och bara tittade. Tyvärr hade inte tivolit öppnat, så vi var lite besvikna, Matilda ville ju vinna en chokladkaka och jag och Sofia ville åka något.... Menmen, v jag tror jag ska dit med mamma och pappa till helgen så då kan jag ju åka nått, om nu Annika följer med mig... (hoppashoppashoppashoppas)

Jag hitta typ inget frutom en kjol på rea, bara 49.50 spänn. Så både jag och Sofia slog till. Orginalpriset var ju 299 kr :O klart man köper den då! Jag och Sofia tittade även på en till sak, som ja, vi kom överens om att hon skulle köpa dom åt mig, men jag tyckte ändå det var fr pinsamt så vi sket i det xD

Ingen bild på kjolen sorry, men jag har inget att föra över med....

Hejdå! Sss ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Och de e för pinsamt att skriva också va?? ;)

2010-07-31 @ 17:38:53
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0