Sommarlista

Denna lista är tagen från Jessicas blogg.


Har du druckit tills du spytt? -
nej!
Sårat någon? -
Nej tror inte det.
Förlorat en vän? - Nääjj
Träffat nya människor? - Jopp
Kysst en främling? -
Näe, men nästan. PSG discot....
Tagit droger? - Nej
Gråtit? -
Ohjaaa ;)
Skrattat tills du kissat på dig? -
haha, nä!
Tältat? -
nope
Varit vaken en hel natt? - näjj, tyvärr
Solat? -
men jaa?
Badat? -
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Gjort dig riktigt illa? - Inte "riktigt" illa....
Gjort några nya percingar/ tatueringar? - nooope

Läst en bok? -
jo, någon
Skickat fel sms med flit? -
nej, eller, kanske... jag minns inte!
Suttit vid datan en hel natt? - näj
Solat naken? - inte det...
Fått utegångsförbud? -
nej
Sagt “jag älskar dig”? -
jo
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? -
nej
Varit i slagsmål? -
nej x)
Pussat någon utav samma kön? - nej
Sjungit högt på ett berg? -
jaaaa x) "HEJ JAG HETER BENGT, OCH JAG....."
Kysst någon i regnet? - nejj


Kysst någon du inte borde?
-
nope
Tappat rösten? -
inte det
varit på festival? - japp
Kysst någon? - nej
Gått upp i vikt? - tror inte det
Gått ner i vikt? -
tror inte det
Brännt dig? -
jo
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? -
jooooo
Varit utomlands? -
nej
Gjort ett bra köp? -
jaa :D
Tagit upp kontakten med en gammal vän? -
näj
haft skadeglädje? -
haha, ja!
Sovit under bar himmel? -
nej
Vad kommer du sakna mest? -
värmen och PDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0