nine things

Jag har bara flugit en gång i mitt liv.

Jag har aldrig varit utomlands.

I höstas höll jag ett argumenterande tal inför min klass om varför tv-serier är bättre än filmer. Jag älskar tv-serier, no doubts!

När jag var liten ansåg jag att det var en bra idé att äta en kotte. Jag spydde snabbt upp den igen.

Mitt Lunarstorm-namn var Zazza_Dogs…

Jag åkte in i min gympalärare under en skridskolektion en gång under högstadiet, vi föll till backen båda två.

Jag är en superdundernörd när det kommer till Harry Potter, Hungerspelen och One Direction.

Min absoluta favorit-vardagsmat är stuvade makaroner och korv.

Jag undviker att zooma in på hav eller sjöar på google earth eftersom jag tycker det är obehagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0