Äntligen!

Äntligen är jag klar!
Efter många om och men så är jag klar! jag fixade till och med sånadär menylänkar under headern.
Dock så vet jag inte hur man/om kan ändra själva "bladet" som man skriver på. Så att det bir lika smalt som headern. Kan någon vänlig själ tala om det för mig?!

Själva bilden på headern är tagen av Sofia Lidman. Länk till hennes blogg → klicka här

så nu ska jag gå och läsa lite. Just nu har jag precis börjat på femte Harry Potter boken. Jag vart sugen på den nu när det är så mycket snack kring näst sista filmen som går på bio.



All my love S ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

SANDRA SNÄLLA RÄDDA MIN BLOGG FRÅN KOLAPPS! :D

2011-01-05 @ 15:34:18
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0