sista februari

Drog in till stan i morse för att jag var på jakt efter ett par nya svarta jeans. Hittade ett par på bikbok men kom hem med betydligt mer onödiga saker.
 
För det första så såg jag genom skyltfönstret att Parelle fått in märket NYX och jag kunde ju inte bara gå förbi. Köpte med mig ett powder blush som jag egentligen kommer använda till contouring, i färgen Taupe. Otroligt pigmenterad så där får jag använda en lätt hand.
 
Köpte också med mig Kick's blush i färgen Must Have, bara för att färgen påminde mig om NARS's orgasm. En blush brush fick följa med också då det ändå var 20% rabatt.
 
På H&M så var jag på jakt efter "the perfect nude lip". Gick därifrån nöjd, med Maybelline Color Sensational Lipstick i färgen Tantalizing Taupe och IsaDora's lipliner i Subtle Nude. Perfekt kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0