kung för en dag.

Lyssnar på en gammal spellista från studenten som Linnea gjort, därav rubriken av kära Magnus Uggla. Ska snart gå och göra en tidig kväll men tänkte skriva ett par rader här. Förra veckan var jag hemma från jobbet 2.5 dagar för jag mådde dåligt, och så vill förkylningen fortfarande inte riktigt släppa vilket leder till att jag ibland låter sjukt rökig när jag ringer kunder hela dagarna. Imorgon är det fredag såklart, jag och några fler har bokat bord på O'leary's så det blir en tripp till Luleå efter jag slutat jobbet. 
 
Idag kom en beställning jag gjort på lite smink. Sjukt roligt alltså, imorgon får jag prova lite.
vissa dagar saknar jag de två längst ut på vänstra kanten extra mycket. när ska vi umgås alla sex nästa gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0