Söndag

Helgen har varit helt okej. Jag har bara tagit det lugnt denna gång och i fredags såg jag, Matilda och Elin film. I lördags såg jag film själv. Flipped hette den och den var verkligen jättesöt och jättebra!
Dagen har bestått av städning, bakning och filmtittande och även lite oro över vars Sofia och Matilda hållit hus. Lång histora. Orkar inte förklara haha! Men det gick bra med dom iallfall! ♥
Nu på kvällskvisten har jag även pluggat lite men det pågick inte så länge... har prov på fredag så måste verkligen ta tag i det snart. bajs.
Förövrigt så har min kamera börjat fungera igen. Lite sorgligt eftersom jag hade hoppats på att få en ny i födelsedagspresent men men. Får nöja mig med den jag har. Det blir iallafall lite färskare bilder på bloggen hädanefter.
Avslutar med några smaskiga bilder på min nya älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0