passion for fashion


Kläderna i videon är från Rebecka Simonssons kollektion Rebecka Stella  

Gaaaaaaaaaaaaahhhhh! Mycket mode just nu men jag tycker att Nelly.com’s nya kollektioner från Rebecca Stella och Issue 1.3 var sjukt fina! Det finns mycket fint på den sidan och i våras beställde jag hem några klänningar därifrån och jag kunde lätt prova dem för att se vilka som satt bäst och vilken jag vill ha och sedan kunde jag återlämna de andra. Frakten var väldig snabb också och de höll sig till de dagar de lovat.

Nej men mössan var ju cool och armbandet tackar jag inte nej till. Ge mig nu! Alltså vad tycker ni? Har någon av er köpt något från nelly? Personligen så är skorna mina favoriter på deras hemsida. De har alla möjliga par i rimliga prisklasser. Just nu är jag sugen på att köpa ett par kängor därifrån men jag ska vänta ett tag med det tror jag. Ni vet, money behövs ju också såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0