london? usa? stockholm?

Som ni kanske vet så valde jag samhällsprogrammet med inriktning media och anledningen till samhällsvalet var att jag inte har någon aning om vad jag vill arbeta med i framtiden. Medieinriktningen kändes dessutom mycket roligare än att ha geografi, historia och massa religion. Nu efter mer än en månad med dessa nya ämnen känns det som ett riktigt bra val. Jag gick in på allastudier.se för att jag var nyfiken och den sidan var väldigt bra om man vill hitta den rätta skolan. Det finns både universitet och gymnasium att söka för de som vill det.

Det var lätt att hitta på sidan och jag kollade igenom de yrken som hade någon typ av medieinblandning och det fanns väldigt många kurser, program och skolor att välja mellan. Det fanns till och med möjlighet att plugga utomlands. Är ni på väg att ta studenten snart och ska sedan plugga vidare så tipsar jag om allastudier.se eftersom den har allting samlat på en sida. 

allastudier.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0