Det tre björnarna!

Tog fram mina gamla berättelseböcker som jag hade i trean ända tills sexan. Jag älskade att skriva berättelser då och det gör jag idag också även fast jag inte skriver lika mycket nu. Och jag skriver nog lite bättre också. Jag måste också få berömma min fantastiskt varierande fantasi:
 
Det var en gång tre björnar. Den ene hette Bamse, den andre hette Bamse och den tredje hette Bamse. Bamse Bamse och Bamse var ibland veldigt korkade. Som igår tillexempel, då dom skulle vara hund vakt. Bamse skulle hämta och gå hem med hunden, men så snubblade han så han tappade hunden. Dom hittade inte den fören sen i morse. SLUT!
Och så en bild på det. Oj vad jag skrattade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0