onsdag

Jobb jobb och jobb. Fortsätter arbetet på Storfors AIK en och en halv vecka till, sedan är jag fri! Ska bli skönt att äntligen få mitt efterlängtade sommarlov. 
Förövrigt så kom mina betyg i brevlådan för någon dag sedan, äntligen, och nöjd det blev jag! Får hoppas att tvåan kommer gå lika bra, om inte ännu bättre med alla nya media ämnen som vi kommer få! 
Annars så kommer uppdateringen inte vara på topp eftersom det är sommar! 
Evigheter sedan jag träffade dessa underbara skapelser och alla andra vänner. Nästan en vecka snart! men på fredag blir det häng igen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag längtarrrrr har inte träffat dig på åår och daar <3

Svar: fet kväll igår jaoooo!!!
Sandra

2012-06-27 @ 22:22:35
URL: http://linnealundstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0