I waited for you at the Empire State Building for two minutes. Louis waited all night.

Dessa dagar kommer att bli hårda för oss SA2B (där råkade jag skriva 1B såklart, jag har fortfarande inte vant mig vid att vi går i tvåan nu). Att börja åtta och tio och sluta halv fem är ingenting jag rekomenderar. Det tar verkligen på energinivån som just nu är nere i botten. Jag ska nog kanske börja ha en frukt med mig dessa dagar? 
Just nu vi jag bara ta en powernap men jag har lovat mig själv att försöka undvika sådant eftersom det rubbar ens normala sömn rytm. Oj vad smart jag lät där. Nej, men jag har lite hemläxa att göra sedan kanske jag sätter på något bra avsnitt av Gossip Girl. Eller One Tree Hill kanske? Eller varför inte den nya serien The Lying Game som jag just har börjat se? Sova ska man göra på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0