ack, sundbyberg

Jag vaknade kring elva, rullade upp rullgardinen och såg att solen regerade i Piteå även denna dag. Så jag skyndade mig att äta frukost och satte mig sedan i solstolen i hopp om att få ännu mera färg. Molnen kom dock och försvann sedan. Och återvände. Och försvann. Så jag blev irriterad och gick in igen.
Har jag förresten nämnt att vi har flyttat hem till Hortlax igen?
 
Men iallafall så var jag, Malin och Linnea igår hos Agnes på fikakalas och vi spelade Jepardy. Det var kul. Sen for jag hem, för att se mina killar på avslutningsceremonin men såklart så missade jag dem precis. Men jag fick se Ed iallafall och så såg jag killarnas uppträdande efteråt. Men ändå. Jag blev inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0