Sunday

Gårdagen var sjukt rolig även om jag satt i bilen i sex timmar men det får man ta. Köpte en topp som jag fotade imorse men sedan bestämde min kamera för att ladda ur så jag har tyvärr ingen bild.
Natten till idag blev väldigt lång eftersom jag gick och la mig ganska tidigt, vid elva (var sjukt trött) och så ställde jag alarmet på 2.00. Varför? Jo, pojkarna skulle ju uppträda på KCA i USA och tidsskillnaden var inte uppskattad kan jag ju säga. Men de var jätteduktiga iallafall och somnade vid sisådär fyra-tiden och vaknade nio (!!!) fattar inte hur jag inte kunde somna om...
Nu ska jag plugga lite till mitt tal som ska hållas på tisdag och även lite matte sedan blir det brownie bak tror jag! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0