Påskafton

Lördag. Har inte bloggat på några dagar nu men har faktiskt haft fullt upp.
Jag var på stan i torsdags, köpte ett par shorts. SNYGGA. Bild någon gång i framtiden kanske (Aldrig). For till Linnea och umgicks med några brudar. Sedan blev torsdagen till en fredag, åkte till stugan och spenderade dagen där ända tills på kvällen då vi for hem och Marcus hälsade på mig. Mycket trevligt!
Som sagt, lördag idag och samma visa gällde även denna dag. Upp tidigt, åka till stugan kom hem för ett tag sedan och nu sitter jag här, väntar på att klockan ska bli mycket så att vi kan dra iväg till Sofia. Yey!
Blev även barnsligt inspirerad och fick för mig att jag skulle måla påskägg, och som den sanna Directioner jag är så blev motivet detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0