Todays look?? (igen)

Tjoo alla! idag blir det heller ingen bild eftersom jag gått klädd i jeans och min sköna huvtröja och var ju jättekul att se på så... men en bild på mitt fina ansikte kan ni ju få!
Dagens skola bestod av två lektioner varav en var ett matteprov. Klockan tolv slutade vi och då  drog jag, sofia, malin och ellinor till kvantum för att inhandla gott till morgondagens bravader i (förmodligen) djupviken! Efter det for vi till Malin och jag kom hem för en stund sen.
Ikväll ska jag inte göra något utan det blir nog att umgås med Emma som är hemma på en helg för första gången på typ typ två månader.
Imorgon ska vi klä ut oss och min plan (en modern vampyr, tänk Kathrine Pierce i TVD) men den krossades för några timmar sedan... Malin gav förslag på fjortis. Det var ganska smart! vi får se!
Nu ska jag se på några tvserier sedan Changeling och kanske någon annan film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0