Idag är det tisdag!

Tjue alla mina vänner! Tittade just på min statistik och den var verkligen ovanligt hög! Shit, vad har hänt? Haha!
Lång dag idag på skolan. Kom hem kvart över fyra med världens huvudvärk. Åt middag och vilade lite sen var det bara att börja med plugget. Nk prov på torsdag och matte prov på fredag. Men det är sista veckan innan lovet så jag försöker att stå ut. Längtar sjukt mycket till lovet. Ska göra en massa kul då hoppas jag! Blir bla att träffa den söte Ulrik Munther. Japp ni läste rätt! Herr Munther kommer till Piteå den 4e november. SJÄLVKLART SKA JAG SE PÅ HAN! ♥ (kanske till och med en liten kram slinker sig in)

Nu ska jag gå och göra lite nytta! Bild på mig och Matilda på bussen idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0