23.19

Tänkte skriva ett inlägg lite såhär på kvällskvisten. Var i Umeå idag hos syster Annika och umgicks lite. For in till staden och shoppade. Bilder får ni lite senare. Kom hem cirkus halv nio och då var jag så trött att jag la mig i soffan och hedde på teven. Nu har jag sett klart TVD och PLL (PLL hade ett halloweenspecial) och jag funderar på att gå och lägga mig eftersom dagen började ganska tidigt. kl 7 väckte mamma mig....
Sååååå. Imorgon kommer iallafall Sofia och vi ska komma på vilken film vi vill presentera på svenskan och så blir det en promenad! Kuk! oj! kul*
Söt barnet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

FJÅÅÅRTIZZzzzZzZ

2011-10-23 @ 01:40:43
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0