Tillbaka igen!

Hejhej bloggen! Ursäkta att det varit så tyst så länge. Jag bestämde mig för att ta en bloggpaus utan informera er. Oupsi, sorry!

Så vad här hänt dom senaste veckorna? Jo, igår fick jag veta att jag fick sommarjobb! JIPPIE!!! Vet dock inte vad, det får vi tydligen i brevlådan. Längtar, är nyfiken. Vi ska även börja med vårat specialarbete nu också. Det ska vara inlämnat senast 20 april tror jag det var? Jag tror jag ska skriva om jämställdhet i samhället, typ kvinnornas löner, hudfärger och sexuell läggning.
Och så får jag inte glömma det viktigaste! Spanjorerna är här och en av dom bor hos Matilda. Hon heter Maria och är jättesnäll och gullig! Men nu ikväll ska hon fara och bo hos Moa W och Sanna Ö.
Jag har beställt mina examensskor! och även lite andra saker som kommer om några veckor. LÄÄÄNGTAR!



Seeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0