Sommarlov

Hejsan! Jag har varit lite off dom här senaste dagarna men jag har ju gått ut nian så ni kanske förstår det! Examen igår gick ganska bra! Bättre än vad jag väntat mig och mina betyg är jag nöjda över! Har höjt mig i två ämnen. Tog massor med bilder och dom SKA komma upp lite senare när jag har mer tid!

På examenskvällen så vaqr jag med Sofia, Sofia Andersson, Matilda, Elin, Ninni och Paulina. Vi var hos mig i början och bara hängde sen gick vi till Matilda och grillade. Sofia A hade aldrig smakat grillad falukorv förut eftersom hon är från Stockholm så det blev premiär för henne. Jag kom hem cirkus halv 3 och däckade innan huvudet nått kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0