Lördag

Tjosan trosan!

Vet ni vad! Imorse följde jag och Annika med mamma och pappa till stugan och fotade lite och när vi var där så kom vi på attt vi skulle åka mdrass när vi kom hem!
Så vi for hem, bad pappa ta ner madrassen från vindan och så bar det av mot Petterssonbacken. (som är precis utanför oss)
Haha, det var jättekul och vi kom fram till att åka madrass är så underskattat! Det kan man gör hur gammal man än är! DOck har jag inte gjort det på flera år, och det ångrar jag!

Bilder kommer kanske upp senare!
Tillsvidare får ni en gammal från i sommras ♥


Har ingen aning om hur jag fick håret sådär. Tyvärr! önskar att jag minns...

All My Love S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0