"Du älskar mig, sant eller falskt?" "Sant"

Chachaaa!
Har just haft besök av min moster och morbror som, för bara några dagar sen, kom hem från Thailand där dom har varit i 3 veckor. Vi har kollat på bilder och så hade dom köpt lite blandade saker till oss, osså fick jag, som jag hade beställt, ett par röda converse!

Ursäkta den suddiga bilden...!

Imorgon  är det tråkig skola igen! men vi har ju bild och då ska vi börja filma! Äntligen! Hihi, det kommer bli jättekul!
Och jag har inte så mycket mer att säga...

(JO! Dom hära "daginnläggen" går inte så bra... ursäkta jag ska ta tag i det såfort jag orkar!)

All my love S ♥

Kommentarer
Postat av: Pingu

Skitsnygga skor vännen (;

2011-02-15 @ 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0