Dag 07 - Min bästa vän

Min bästa vän går aboslut inte att välja. För jag har tre stycken underbara vänner som jag älskar!

Sofia: Sofia är den sööötasteman  är den som man är helt crazy med! Nog är man crazy med Matilda och Elin men inte på samma sätt! T.ex. Jag och sofia är gifta! På facebook. Vilket Matilda tycker är lite löjligt och Elin hatar Facebook så...
Sofia ♥

Matilda: Är den söta underbara tjejen som man sitter och asgarvar med! Vi har sämst humor och ingen (Utom möjligen Elin och Sofia)  att dom förstår sig på oss.
Matilda ♥

Elin: Elin är den söta nyhetsuppläsaren som alltid rapporterar om dom senaste händelserna! Hon är den som får MVG i ALLT och den jag kan prata Harry Potter med eftersom hon är den enda som läst böckerna.
ELin ♥

Sen har jag även några andra nära vänner, Josefine, Paulina, Ninni, Bea m.m!

Nu får ni bilderna som jag la ut i ett tidigare inlägg.




All my love S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0