Could we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting star

Nu är jag hemma från skolan! Har varit lite trött idag, vilket har lett till lite dålig humor som bara jag förstod... (konstigt...?)
Fast på gympan så hade det kommit två tjejer från Skellefteå som gick Taekwando (stavas det så?) så fick lära oss lite kickar och göra olika övningar. Det var väldigt kul! Och dom skulle även börja ha träningar i Hortlax så jag och några till bestämde oss för att fara dit! Fast det börjar typ, nästa vecka.

Ja.. jag har iaf bestämt att mamma MÅSTE klippa mina toppar! Dom ser hemska ut! Jag orkar inte gå till frisören för att klippa topparna liksom... Sen när jag har sparat ut mitt hår den längden jag vill ha så ska jag nog gå till frissan och be henne stila till det lite ;)

Nu ska jag spel CITYVILLE ♥




All my love S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0