Tisdag

Ja! Jag lever faktiskt! haha. Har inte haft orken att blogga dock. Nu börjar jobbet faktiskt bli mycket roligare. När man lär känna människorna alltså! Och på grund av att jag stiger upp kl 6 varje dag så är man riktigt trött vilket resulterade en otroligt flummig dag med Hanna medans Robin och David inte fatta ett dugg vad vi skratta åt.
Längtar grymt mycket till helgen! Jag menar.. då är de ju helg! Men också så far vi till IKEA! Vissa kanske tycker det är sjukt tråkigt men jag älskar at gå runt på inrednings/möbelaffärer.... Man kanske borde ta och fundera på en karriär inom sånt? vem vet...

Helt seriös bild på mig och Matilda

Kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0