1 april idag!

Och det har man verkligen märkt. Jag lyckades undvika att bli lurad faktiskt.... förutom på SOn när Sture delade ut ett oförberett prov och frågorna lät typ så här: Hur många människor bor i Kalikota? Vad är Miamis medeltemperatur under Juli månad? Som att vi skulle veta sånt....!

Jag försökte lura Sofia och säga att regissören till filmen vi sökte till hade ringt mig och bett  mig komma till en till audition, men hon kom på mig! Bara för att det varit så många skämt innan det.... annars tror jag hon hade gått på det!

Efter skolan for jag till stan för att byta ut mina Tiamo-skor, och hittade ett par välbehövda gladiatorsandaler! Jippie! Bild på dom kommer senare.



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0