Lördag

Hej!
typ, längesen sen sist!

Dom här skolveckorna tycker jag går väldigt snabbt, vilket är bra. Inte alltid dock, ju fortare veckorna går ju snabbare närmar vi oss stunden när vi ska välja vad vi vill bli. Och jag gruvar mig jättemycket inför det eftersom jag inte har någon alls aning om vad jag vill göra i frmatiden. PANIK säger jag bara. Panik!

Ja, och vad har hänt den här veckan då? Jo, jag har hunnit haft typ, 3 läxförhör redan, jag har beställt skor och böcker, jag har varit på stan och jag har varit hos Matilda med Elin och sett film.
Böckerna är 2 stycken Magnus Nordin-böcker som kom ut i sommar. Hoppas dom är bra, har läst alla dom andra böckerna av Magnus Nordin och dom ägde.

Igår var jag på stan och köpte mig en outfit till skolfotot som är nästa vecka. Yey! vill ha den nya skolkatalogen. ;D

Och jag avslutar inlägget med att hälsa till Sofia och säga lycka till i Stockholm!♥ (Hon ska springa Tjejmilen)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0