Lördag

Hejsan! lördag idag ;D om ni har märkt det. Dock är det den 11e september vilket är väldigt sorgligt!

Igår såg jag första avsnittet i 2a säsongen och det var fantastiskt! jag bara älskar Nina Dobrev och Ian Somerhalder ♥ Och jag tycker så synd om Damon! Men nu ska jag inte avslöja allt för mycket, för dom som inte har sett det än.

Jag och Annika hedde precis in en smulpaj i ugnen! mums, blir efterrätt efter Tacosen då ;)
Påtal om tacos, igår fick vi tacos till lunch på skolan och det var inte alls gott! det var den värsta tacosen jag ätit! fy!

nu vet jag inte vad som händer. Håller på att titta i AMboken och så, men jag behöver nog inte börja plugga än med tanke på att jag fyller år i november!



HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET! ♥



Vackra människor! ♥

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :)..ha en fortsatt bra dag.

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 15:35:49
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0